23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 153
  • بازدید دیروز : 831
  • بازدید کل : 4068558

پیوند ها

دانلود مقاله ) نوشابه گازدار ( راه ورود بيماريها به سفره خانواده


دانلود مقاله ) نوشابه گازدار ( راه ورود بيماريها به سفره خانواده

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل () نوشابه گازدار ( راه ورود بيماريها به سفره خانواده) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

) ‏نوشابه ‏گازدار ( ‏راه ‏ورود ‏بيماريها ‏به ‏سفره ‏خانواده

متاسفانه مصرف فراوان نوشابه هاي گازدار مدت هاست آسيب هاي فراواني به سلامت جسمي مردم وارد كرده به نحوي كه به دليل نابودي كلسيم موجود در بدن بخاطر مصرف نوشابه هاي گاز دار و عدم مصرف لبنيات خصوصا شير و دوغ هم اكنون در ايران بيش از 5 ميليون نفر مبتلا به بيماري مرگبار اما خاموش پوكي استخوان هستند و از هر 100 زن ايراني بالاي 50 سال 70 نفرشان دچار عارضه پوكي استخوان هستند كه همه ساله بايد ميلياردها تومان پول براي درمان اين افراد خصوصا خريد داروهاي خارجي هزينه كرد و علاوه بر آن افزايش بيماريهاي قلبي و عروقي و ديابت بخشي ريشه در همين بد غذايي دارد و به موازات آن هم نوشابه هاي گاز دار كماكان در سطح كشور و حتي از رسانه ملي ‏تبليغ مي شود.

هم اكنون بر اساس آمارهاي موجود و رسمي كشور مصرف نوشابه هاي گازدار در ايران بالاترين ميزان مصرف در سطح جهان است يعني اگر ميانگين مصرف نوشابه هاي گاز دار در دنيا براي هر فرد 10 ليتر باشد در كشور ما چهار برابر اين مقدار و بيش از 40 ليتر براي هر فرد است .

ممكن است بعضي افراد مدعي شوند اين آمار آمار درستي نيست و حداقل عده اي نوشابه گاز دار مصرف نمي كنند اما جالب است بدانيم در كشور افراد و خانواده هايي داريم كه نوشابه خور حرفه اي (!) هستند و هر فرد روزانه حداقل 12 بطري نوشابه گازدار مصرف مي كنند و قادر به بلع غذاي معمولي بدون استفاده از نوشابه هم نيستند. ‏

‏ ‏هر چه هست اكنون اين مواد نوشيدني ناسالم كه در وعده غذايي ظهر و شام و ميان وعده بسياري از مردم قرار دارد و حتي جزو زيبايي هاي سفره ايراني هم شده جز سمي مهلك چيز ديگري نيست زيرا با داشتن تركيبي از مواد قندي و رنگ تنها باعث چاقي و به موازات آن بروز بيماريهاي مرتبط با چاقي و افت كلسيم و پوكي استخوان مي شود.

كافي است بدانيم ميزان قند خالص موجود در يك ليوان نوشابه گاز دار 280 تا 300 ميلي گرم است كه حدود 150 كالري براي بدن مي سازد در حاليكه يك ليوان دوغ علاوه بر ويژگي هاي شير و ماست و املاح مورد نياز بدن چاق كننده نيست باعث افزايش قندو اسيداوريك بدن هم نمي شود.

به مضرات مصرف نوشابه هاي گازدار اقدامات موثري را براي حذف اين نوشيدني مضر آغاز كرد.

نوشابه بر سطح يادگيري دانش آموزان اثر منفي مي گذارد و باعث كاهش يادگيري درس مي شود كه متاسفانه كند ذهني امروزه يكي از اعتراض هاي عمده والدين در باره دانش آموزان هم هست . »

آقاي ‏دكتر‏ صادق وهابي ‏اظهار مي‏‌‏دارد:‏ اوليا بايد توجه داشته باشند هر قدر مواد غذايي و نوشيدني فسفردارو كليسم دار به دانش آموزان بدهند اين مواد باعث تقويت ذهن و يادگيري دانش آموزان مي شود و برعكس نوشابه هاي گاز دار با نابودي كلسيم به صورت غيرمستقيم باعث ضعف يادگيري مي شود.

وي عارضه كوتاهي قد را هم يكي ديگر از نشانه هاي ويژه برخي از دانش آموزان مصرف كننده نوشابه هاي گازدار قلمداد كرد و گفت : امروزه در كشورهايي همانند ژاپن مالزي اندونزي و ويتنام با تشخيص اثرفراوان شير و دوغ بر افزايش ضريب هوشي دانش آموزان و افزايش قد به نتايج شگرفي رسيدند و توانستند ميانگين قد دانش آموزان خود را افزايش دهند.

وي همچنين توصيه كرد : خانواده ها همراه ساندويچ خانگي دوغ را جايگزين نوشابه براي مصرف ميان وعده دانش آموزان كنند و براي تامين قند خون دانش آموزان هم از خرما و كشمش و ميوه ها استفاده نمايند.

وي بي قراري را يكي ديگر از عوارض مصرف نوشابه هاي گاز دار در ميان دانش آموزان ارزيابي كرد و گفت : مصرف فراوان قند موجود در نوشابه هاي گازدارعلاوه بر انرژي كاذب باعث بروز بي خوابي بي قراري و حتي تپش قلب و كم غذايي هنگام وعده هاي اصلي مي شود كه اثرات جانبي به بار مي آورد.

دكتر سيدعلي كشاورز استاد رشته تغذيه و مديرگروه تغذيه و بيوشيمي دانشگاه علوم پزشكي تهران هم در باره مضرات نوشابه هاي گازدار به گزارشگر ما گفت : نوشابه حاوي شكر گازكربنيك اسيد فسفوريك و بنزوات (براي جلوگيري از فساد) است و غير از اينكه مقداري انرژي به بدن مصرف كننده برساند هيچ فايده ديگري ندارد و هر منبع انرژي كه با خود ويتامين پروئين و املاح نداشته باشد تنها فايده اي كه دارد چاق كننده است .

وي در مقايسه محتويات يك ليوان شير يا دوغ با يك ليوان نوشابه هم افزود : وقتي كه يك ليوان شيرمي خوريد بيش از 10 درصد از 10 ماده مغذي همانند پروئين كلسيم ويتامين ب 2 و ب 1 ويتامين آو ... مجموعه اي از مواد مغذي را كه بدن به آن نياز دارد در يك ليوان شير و يا يك ليوان دوغ كه رقيقتر هست دارد در حاليكه انرژي اش هم به اندازه هاي همان ليوان نوشابه هست .

دكتر كشاورز در باره وجود نگاه و باور خواب آوري مصرف دوغ هم گفت : مساله خواب آلودگي آنقدر نيست كه بتوان از لحاظ علمي آن را مطرح كرد زيرا دوغ رقيق است و خواب آلودگي در باره ماست و آنهم درصد مصرف زياد گفته شده است و بستگي به شرايط و حساسيت هاي فردي هم دارد.

وي افزود : حتي شيرهم مي تواند اين حالت را داشته باشد ولي ماست بيشتر از بقيه مواد لبني است زيرا دو چيز در ايجاد آرامش بدن انسان موثر است يكي كلسيمي است كه در دوغ و ماست و شير داريم و دوم اسيدلاكتيك است كه در ماست و دوغ به مقدار كم داريم پس اگر ما بتوانيم دوغهايي توليد كنيم كه ترش نباشد و اسيدلاكتيك آن حداقل باشد چون رقيق است كلسيم آن درحدي نيست كه ما را به سمت خواب آلودگي ببرد.

اخيرا در كشور ماتبليغات فراواني براي مصرف نوشابه هاي انرژي زا انجام مي شود و حتي جوانان براي

‏مصرف آن رقابت مي كنند كه متاسفانه كمپاني هاي توليدكننده اين نوشابه ها هم از چنين روندي حمايت كرده و از آن سود فراوان جستجو مي كنند در اين باره نيز دكتر كشاورزاستاد تغذيه دانشگاه علوم پزشكي تهران گفت : نوشابه هاي انرژي زا ارزش تغذيه اي چنداني ندارد در حقيقت قند آن مشابه نوشابه هاي گاز دار‏ است .و تنها مقدار جزئي از ‏ويتامين هاي C‏ يا B‏ ‏به آن ‏اضافه شده و مقداري كافئين و يا تركيبات مشابه آن مثل ژانسينگ دارد كه تفاوتي با نوشابه هاي گازدار معمولي ندارد و اما مي توان گفت همه اين نوشابه ها اسيدفسفوريك را دارند كه مانع جذب كلسيم آهن و روي بدن مي شود.

وي افزود : اولين عارضه اي كه اين موانع جذب در بدن ايجاد مي كنند ممانعت از رشد خصوصا در‏ ‏كودكان مي شوند و در افراد بالغ سبب پوكي استخوان خواهد شد.

دكتر كشاورز به عنوان مثال ادامه داد : خانمي كه هر روز يك ليوان نوشابه گازدار استفاده كند خطر پوكي استخوانش سه برابر بيشتر از كسي است كه نوشابه گازدار استفاده نمي كند و اگر اين زن ورزشكار باشد خطر پوكي استخوانش نسبت به بقيه زنان پنج برابر بيشتر است چون خود ورزش مانع از پوكي استخوان مي شود اما چون ورزشكاران به كلسيم بيشتري نياز دارند اثرات سو مصرف نوشابه هاي گازدار در آنها بيشتر است .

‏وي‏ ادامه داد : نوشابه هاي انرژي زا هم در دنياي ورزش بيشتر جنبه تجاري دارند و بخاطر اينكه قند فراواني دارند همانند نوشابه هاي معمولي به شدت چاق كننده است‏ ‏وي درباره بنزوآت موجود در نوشابه ها هم گفت : اگر مصرف اين مواد زياد باشد ثابت شده كه مي تواند سرطان زا هم باشد و اين عارضه نوشابه خورهاي حرفه اي حتما خطر آفرين است . دكتر كشاورز افزود : اگر نوشابه ها از سفره خانواده ها حذف شود به جاي آن دوغ آب ميوه و آب گذاشته شود منافع بيشتري عايد مصرف كننده مي شود زيرا دوغ تقريبا تمام ويژگي هاي شير و ماست را دارد اما رقيق است و همه آن ‏كه‏10 مواد مورد نياز بدن را دارد اما كمتر از شير و ماست چون با آب و نمك مخلوط است .

وي درباره موجودي نمك دوغ هم گفت : خوشبختانه اخيرا شركت ها نمونه دوغ هايي توليد مي كنند كه نمك كمي دارد كه البته مناسب است با هدايت وزارت بهداشت اين شركت ها موجودي نمك و ساير اجزا دوغ را روي برچسب آن بنويسند تا مصرف كنندگان با آگاهي بيشتري به سراغ دوغ هاي كم نمك تر و كم ترش بروند.

وي درباره حذف نفخ ناشي از مصرف دوغ هم گفت : مي توان دوغ را با عرق نعناع مخلوط كرد كه اتفاقا برخي از شركت ها هم چنين دوغ هايي توليد مي كنند كه مي توان در نهايت به استانداردهاي خاصي براي توليد دوغ با كيفيت دست يافت .

استاد دانشگاه تهران ادامه داد : البته در دو سال اخير توليد دوغ در كشور روند بسيار مطلوبي گرفته زيرا تا دو ـ سه سال پيش افراد نمي توانستند دوغي را پيدا كنند كه كم نمك كم ترشي باشد ولي اكنون رقابت بسيار مناسبي براي ارتقا كيفيت دوغ در كشور ايجاد شده كه حركت درستي است .

دكتر كشاورز يكي ديگر از معايب مصرف نوشابه هاي گازدار را ايجاد كم خوني در مصرف كنندگان عنوان كرد و افزود : وقتي اين نوشابه ها باعث عدم جذب آهن در بدن شود خودبخود ايجاد كم خوني مي كند و اين كم خوني در كودكان خصوصا دختران باعث اثرات وخيم جسمي در آينده خواهد شد كمااينكه امروزه اين يكي از مشكلات درماني در كشور ما هم محسوب مي شود.

وي ناباروري در خانمها را هم از عوارض جنبي مصرف نوشابه هاي گازدار اعلام كرد و گفت : سنگ كيسه صفرا نقرس و... برخي ديگر از بيماريها با چاقي و مصرف نوشابه هاي گازدار در ارتباط است .

وي درباره افزايش مرض قند (ديابت ) در كشور و تاثير نوشابه هاي گازدار هم گفت : براساس مطالعات انجام شده مرض قند در كشورهاي توسعه يافته حدود 2 درصد است اما مطالعات در كشور ما زنگ خطر را به صورت جدي به صدا درآورده است زيرا حداقل در شهرهاي بزرگ ما 7 تا 14 درصد مرض قند داريم و اين واقعا نگران كننده است .

دكتر كشاورز درباره گذرگاههاي اصلي براي ورود آفت نوشابه هاي گازدار به سفره خانواده خصوصا اعطاي يارانه هاي دولتي به شكر مورد نياز كارخانه هاي نوشابه سازي هم گفت : اين يك مساله بسيار ريشه دار و چند بعدي است كه در سطح كلان اقتصادي جامعه شناسي صنايع غذايي و حتي روانپزشكي بايد به صورت كميته هاي علمي و اقتصادي مورد بررسي قرار گيرد تا بتوان از آن نتيجه درستي به دست آورد زيرا به مسايل كلي اقتصاد ملي هم مربوط مي شود و همانند توليد سيگار زمينه هاي مختلفي دارد.

تلاش براي حذف نوشابه هاي گازدار از سفر خانواده هاي ايراني تلاش بسيار با ارزشي از سوي دولت است زيرا توجه به سلامت مردم از هر حركتي زيربنايي تر است و اگر ملتي از لحاظ جسماني سالم نباشد حتي قادر نخواهد بود از بهترين امكانات موجود در جامعه استفاده ببرد

هم اكنون مصرف نوشابه هاي گازدار در ايران بالاترين ميزان در سطح جهان است يعني اگر ميانگين مصرف مردم در سطح جهان 10 ليتر در سال باشد در ايران هر فرد 40 ليتر نوشابه گازدار مي خورد!

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 145

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

نسخه صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نوشته تیم دیلینی ترجمه: بهرنگ صدیقی و وحید طلوعی حجم: 390 مگابایت   ... ...

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده  ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما