23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1490
  • بازدید دیروز : 1583
  • بازدید کل : 4086514

پیوند ها

دانلود مقاله تاریخچه


دانلود مقاله تاریخچه

تاریخچه - word (..doc) - اقتصاد -

قسمتی از متن :

 

‏2

‏منابع انرژي

‏تاریخچه

‏حدود 50 سال قبل (1929) ‏ژرژ کلود فرانسوی ‏، استفاده از ‏انرژی ‏حرارتی دریاها ‏را به مرحله عمل در آورد. در ایالات متحده در سال 1979 با ‏استفاده از اختلاف دمای میان آبهای سرد عمق اقیانوس و آبهای گرم سطح اقیانوس ، ‏الکتریسیته ‏تولید شد. اولین مرکز کوچک آمریکایی 10 کیلو وات تولید کرده است و در چند سال آینده ‏مراکزی با صدها مگاوات بوجود خواهد آمد. در فرانسه مطالعاتی انجام شده و در دست ‏تهیه است تا از آبهای آنتیل یا آبهای حوالی زلاندنو بصورت اقتصادی بهره برداری شود. ‏دمای سطح اقیانوس در نواحی گرم معمولا 25 تا 28 درجه سانتیگراد است. بنا به ‏اصل دوم ترمودینامیک ‏، ‏اصل کارنو ‏، یک ماشین حرراتی می‌تواند بین یک منبع گرم ‏و یک منبع سرد کار کند.

‏معایب و مزایای منابع انرژی

‏نفت: ‏نفت ماده قابل احتراق آرمانی بوده ‏ولی تمام شدنی و غیره جهانی است.

‏چوب: ‏چوب و ‏زغال ‏سنگ ‏در کمیت محدود است، ولی می‌توان با از دست دادن قسمتی از انرژی ، آن را به ‏گاز و مواد سوختی تبدیل کرد.

‏الکل: ‏الکل ‏انرژی ملی ولی ‏گران است و توان حرارتی آن کم و تولید آن در اندازه زیاد نا متحمل است.

‏آبشارها: ‏آبشار آب از پشت سد توانایی محدود دارند از توان آنها به علت ‏استفاده‌های زیاد کم کم کاسته می‌شود.

‏انرژی زمین گرمایی: ‏انرژی ‏زمین گرمایی ‏حسی بوده و محدود است، بطوری که می‌توان فقط در اشل صنعتی برای ‏مجموعه‌ای بزرگ از آن استفاده کرد.

‏باد و خورشید: ‏در واحدهایی با توان کم انجام می‌پذیرد. و می توانند ‏انرژی) فرعی به حساب آیند. در عوض ‏خورشید ‏، ‏اتم ‏، ‏زمین ‏گرمایی ‏و مواد قابل احتراق قابلیت گرما را دارند، در صورتی که ‏باد ‏و آبشار مستقیما ‏انرژی ‏الکتریکی ‏با بازده بالا را تولید می‌کنند.

‏انرژی هسته‌ای: ‏انرژی ‏هسته‌ای ‏می‌تواند ‏الکتریسیته ‏و گرمای بزرگ مقیاس در واحدهای تأسیساتی بزرگ ایجاد نماید، ولی خطر حوادث و ‏آلودگی ‏آن احتیاطهای لازم را می‌طلبد. به ‏علاوه ، ‏منابع موجود اورانیوم ‏نیز تمام شدنی است.

__‏انرژی ‏حرارتی دریاها

‏انرژی ‏زیست توده: ‏چرخه کنونی انرژی از نظر بوم شناختی ، مسائل و مشکلات پیچیده‌ای ‏را پدید می‌آورد. از همین رو جایگزینی آن با چرخه‌های غیر آلاینده ، امری حیاتی و ‏اجتناب ناپذیر است. مسائل زیست محیطی و نگرانیهای ناشی از مهاجرت روستائیان و رشد ‏بی رویه شهرنشینی ، بر لزوم تغییر نظام کنونی انرژی افزوده است. بدیهی است که نظام ‏انرژی جایگزین باید مبتنی بر ‏منابع انرژی تجدید پذیر ‏باشد. استفاده از ‏زیست توده به عنوان یک منبع انرژی ، نه تنها از نظر زیست محیطی ، بلکه به دلایل ‏اقتصادی ، اجتماعی و هم چنین سهولت کاربرد ، جذاب است.

‏تقریبا نیمی از مردم ‏جهان برای تأمین انرژی مورد نیاز خود ، از چوب استفاده می‌کنند. چوب ، ضایعات گیاهی (‏مانند ضایعات نیشکر ، ذرت ، چغندر قند) و دیگر منابع زیست توده ، از منابع تجدید ‏پذیر کربن به شمار می‌آیند. استفاده از انرژی زیست توده به شکل سنتی یعنی سوزاندن ‏چوب درختان و فضولات حیوانی- باعث نابودی جنگلها و آلودگی و تخریب محیط زیست ‏می‌شود. اما با تلفیق روشهای شیمیایی و زیست شناختی می‌توان قند ، سلولز و دیگر ‏مواد موجود در ضایعات کشاورزی را به سوختهای مایع تبدیل کرد.‏یکی از راههای ‏تامین منابع انرژی زیست توده ، کاشت درختان یا درختچه‌های مناسب (با دوره رشد کوتاه ‏و سریع) در زمینهای نامرغوب و نیمه بایر است. گر چه سوزاندن این منابع ، ‏گاز دی اکسید کربن ‏را در جو منتشر می‌کند، ‏اما چون دوره کاشت و رشد و نمو آنها دائمی است، به همان اندازه دی اکسید کربن از جو ‏زمین جذب می‌کنند و با استفاده از ‏انرژی خورشیدی ‏، از طریق فتوسنتز ، اکسیژن ‏تولید می‌کنند. بدین ترتیب ، یک "چرخه کربن خنثی" در طبیعت پدید می‌آید.

‏افزایش مصرف انرژی و برق

‏مصرف انرژی مخصوصا در کشور های توسعه یافته رو به ‏افزایش است. مثلا در فرانسه میزان ‏مصرف انرژی ‏به صورت زیر بر حسب معادل میلیون ‏تن نفت است. در سال 1985 ، 96 میلیون تن ‏نفت ‏، 37 ‏میلیون تن گاز 30 میلیون تن مواد ‏جامد سوختنی مصرف شده است. این مصرف انرژی نسبت به سال های گذشته حدودا بین 20% الی 35% ‏افزایش پیدا کرده است. کاهش تقاضا برای نفت وارداتی بسیار بوده و تولید ‏انرژی هسته ای ‏نیز کافی است. در نتیجه انرژی ‏های غیر هسته ای (انرژی نو) باید به قدر کافی توسعه یابند.

‏صرفه جویی انرژی

‏برای ‏صرفه جویی در انرژی ‏، لازم است مقدار انواع ‏مصرف شده را در نظر گرفته و صرفه جویی را از بزرگترین کمیت شروع کرد. گرم کردن ‏منازل حدودا 40% نفت را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین منطقی است که مسئله را از ‏این جا شروع کرد. زیرا صرفه جویی 10 الی 15 درصد به فوریت قابل انجام است. برعکس ‏محدود کردن سرعت اتومبیلها سبب صرفه جویی 10 درصد انرژی می‌شود.

‏صرفه جویی در گرم کردن

‏گرم کردن با ‏الکتریسیته ‏تمرکز یافته و مرسوم شده است و یک روش رفاهی و نوین است. ولی سبب ‏اتلاف بیهوده انرژی ‏است. بویژه در صورتی که ‏جریان از مراکز حرارتی بیاید. بازده یک مرکز در حقیقت 3/1 است. زیرا که 3/2 انرژی ‏اولیه در دودکش تلف می شود. بنابراین یک کیلو گرم مواد نفتی (11000 کیلو

‏2

‏کالری) ‏، به شکل 3800 ‏کیلو کالری انرژی الکتریسیته در می آید. که در منازل دریافت می شود. با ‏سوزاندن یک کیلو گرم مواد نفتی در ‏دیگ شوفاژ ‏مرکزی با راندمان 7% حدود 8000 ‏کیلو کالری برای گرم کردن منزل دردسترس قرارمی گیرد. عایق بندی یک صرفه جویی حقیقی ‏به ازای هر نوع انرژی است مثلا وقتی که رادیاتور شوفاژ در مقابل دیواری که به بیرون ‏ساختمان مربوط و زیر پنجره است، بهتر است قسمتی از دیوار که پشت رادیاتور قرار می ‏گیرد عایق بندی شود. و نیز بهتر است در هر اطاقی ‏ترموستاتهایی ‏با دماهای متفاوت استفاده شود ‏تا دمای اطاق راکنترل کند و صرفه جویی در مصرف انرژی صورت گیرد.

‏صرفه‌جویی در تأسیسات ثابت

‏نیروگاههای ‏برق ‏و مراکز انرژی تقریبا در بهترین شرایط امکان فعلی خود هستند. با مواظبت ‏خاصی می‌توان امیدوار بود که چند درصد از مصرف انرژی را کاهش داد.‏در حال حاضر، استفاده از انرژیهای نو در کشورهای مختلف جهان مورد توجه قرار گرفته است. این امر دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد :

‏                                                                                                                        ‏

‏§        ‏ زوال ناپذیر بودن و تجدید پذیری این نوع انرژیها (بر خلاف انرژیهای حاصل از سوختهای فسیلی)

‏§        ‏ کاهش آلودگی های زیست محیطی

‏با توجه به وجود پتانسیلهای فراوان جهت استفاده از انواع‏ ‏مختلف انرژیهای تجدید پذیر در کشورمان و سهمی که بکارگیری آنها در توسعه اقتصادی کشور خواهند داشت، به نظر می رسد انجام مطالعات و طرحهای اجرایی در این خصوص توسط شرکتهای توزیع برق ضروری خواهد بود. امروزه استفاده ترکیبی از انرژیهای باد و خورشید به عنوان منابع مکمل که قطعیت تامین برق و قابلیت اطمینان تغذیه مورد نظر را فراهم آورند، بعنوان یکی از راهکارهای توسعه‏ ‏ تامین برق جزیره ای،‏ ‏نقشی چشمگیر را در سهم تولیدی انرژیهای تجدید پذیر داشته است.

‏انواع انرژیهای تجدید پذیر به شرح زیر می باشند :

‏1-‏    ‏ انرژی آبی

‏2-‏    ‏ انرژی بادی

‏3-‏    ‏ انرژی خورشیدی

‏4-‏    ‏ انرژی زمین گرمایی

‏5-‏    ‏ انری زیست توده

‏6-‏    ‏ انرژی امواج و جزر و مد

‏ 

‏انرژی زمین گرمایی

‏انرژی زمین گرمایی یکی از انواع انرژیهای نو بشمار می رود که منبع آن انرژی حرارتی ذخیره شده در مرکز کره زمین است. اولین گام در بهره گیری از انرژی زمین گرمایی یافتن مناطق دارای پتانسیل استفاده از انرژی زمین گرمایی است. معمولا برای شناخت مناطق دارای پتانسیل انرژی زمین گرمایی نیاز به عملیات اکتشافی چندانی نیست، چون این مناطق از گذشته به دلیل داشتن آبهای گرم شهره گردیده اند. با این وجود انتخاب میدان زمین گرمایی مناسب در یک منطقه نیازمند بررسی و اکتشاف‏ ‏میدان ، از طریق حفر چاههای‌ اکتشافی است.‌‌ پس از مشخص شدن میدان ‌زمین‌ گرمایی‌، نوبت‌ به‌ استفاده‌ از مخزن‌ یا مخازن‌ زمین‌ گرمایی‌ مربوطه می‌رسد که در عمق تقریبی 1 کیلومتر از سطح زمین احداث می شوند. درواقع‌ درجه‌ حرارت‌ منبع‌ زمین‌ گرمایی‌، تعیین‌ کننده‌ نوع‌ کابرد آن‌است‌. امروزه‌ منابع‌زمین‌گرمایی‌ را بر اساس‌ درجه‌ حرارت‌ مخزن‌ به‌ سه‌ دسته‌کلی‌ حرارت‌ بالا، متوسط وپایین‌ تقسیم‌ می‌کنند. مبنای‌ این‌ تقسیم‌ بندی‌، درجه‌حرارت‌ مخزن‌ در عمق‌ یک‌ کیلومتری‌زمین‌ است‌. به‌ این‌ ترتیب‌ که‌ اگر درجه‌حرارت‌ مخزن‌ در عمق‌ مزبور بیش‌ از 200 درجه‌سانتیگراد باشد آن‌ را حرارت‌ بالامی‌نامند. درجه‌ حرارت‌ مخازن‌ حرارت‌ متوسط و پایین‌به‌ ترتیب‌ بین‌ 150 تا 200 وکمتر از 150 درجه‌ سانتی‌گراد است.‌‏ از مخازن‌ زمین‌ گرمایی می توان ‌ به‌ دوصورت‌‏ ‏تولید برق‌ ویا استفاده‏ ‏مستقیم از‌ انرژی‌ حرارتی‌ بهره ‏ گرفت ‏برای استفاده‏ ‏از انرژی‌زمین‌گرمایی‏ ‏به‌ منظور تولید برق‌ ‌، سیال‌ مخزن‌ (آب‌داغ‌ یا بخار) ازطریق‌ چاههای‌ حفر شده‌ به‌ سطح‌ زمین‌هدایت‌ و برای به‌ چرخش در آوردن‌ توربین‏ ‏نیروگاه‌ برق‌‏ ‏مورد استفاده قرار می گیرد.

‏برای‌ تولید برق‌ بیشتر از مخازن‌حرارت‌ بالا (نوع اول)‏ ‏استفاده‌ می‌شود.سیکلهای‌ تولید برق‌نیروگاههای ‌زمین‌گرمایی‌ مختص‌ این‌ قبیل‌ نیروگاههابوده‌ و با سیکلهای‌ تولیدبرق‌ سایر نیروگاههای‌متعارف‌ تفاوت‌ می‌کند.‏درحال‌ حاضر 22 کشور جهان‌ به‌ کمک‌انرژی‌زمین‌ گرمایی‌بیش از هشت‌ هزار مگاوات ‌برق‌ تولید می‌کنند.مخازن‌زمین‌ گرمایی‌ به‌ دو دسته‌ عمده‌مخازن‌ "بخار بالنده‌" و "آب‌ بالنده"‌ تقسیم‌می‌شوندکه‌ به‌ ترتیب‌ حاوی‌ بخار و آب‌ داغ هستند‌. تعداد مخازن‌ بخار بالنده‌ درجهان‌بسیار کم‌ است،‌ در حالی‌ که‌ مخازن‌ آب‌ بالنده‌بسیار فراوانترند.‏موارد بهره‌برداری‌ مستقیم‌ از انرژی ‌زمین‌گرمایی‌ را می‌توان‌ به‌ 6 دسته زیرتقسیم‌ ‌‏ کرد‏ :

‏گرمایش‌ ساختمانها‏ :‏در این‌ کاربرد، آب‌ داغ‌ از چاه‌ به‌ فضاهای ‌مسکونی‌، تجاری‌ یااداری‌ منتقل‌ شده‌ وگرمایش‌ فضاهای‌ مزبور را تامین‌ می‌کند.

‏کشاورزی‌‏ :‏عمده‌ترین‌ کاربرد انرژی‌ زمین‌ گرمایی‌درزمینه‌ فعالیتهای‌ کشاورزی‌ و تامین‌ گرمایش‌گلخانه‌هاست‌.

‏دامپروری‌‏ :‏به‌ کمک‌ انرژی‌ زمین‌ گرمایی‌ می‌توان‌انواع‌مختلف‌ آبزیان‌ را نیز پرورش‌ داد. امروزه‌در سطح‌ جهان‌ از انرژی‌ زمین‌ گرمایی‌برای‌پرورش‌ و رشد آبزیانی‌ نظیر میگو، قزل‌ آلا،صدف‌ و همچنین‌ آبزیان‌آکواریومی‌استفاده‌ می‌شود.

‏کاربردهای‌ صنعتی‏ :‏این‌ دسته‌از کاربردهای‌ انرژی‌زمین‌گرمایی‌ هنوز مانند سایر مصارف‌ این‌انرژی‌ در سطح‌ جهان‌از گستردگی‌ چشمگیری‌ برخوردار نشده‌ است‌. با این‌ وجود،در حال‌ حاضر حدود 19 کشورجهان‌ از این‌انرژی‌ در فرایندهای‌ مختلف‌ صنعتیاستفاده‌ می‌کنند. به‌ عنوان‌مثال‌ می‌توان‌ به ‌این‌ موارد اشاره‌ کرد:

 

 


 

تصاویری از چند صفحه نخست فایل :

 

توجه فرمایید بدلیل تهیه ی تصویر با نرم افزار های خارجی متن نمایش داده شده در تصاویر ممکن است دارای اشکالاتی در نمایش برخی حروف باشد که در فایل اصلی بدون مشکل است


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 134

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

                  نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 59 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   بخش دوم پودمان بازی های رایانه ای برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید: کار گروهی,مسئولیت پذیری مدیریت منابع,فناوری اطلاعات و ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما