23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 142
  • بازدید دیروز : 922
  • بازدید کل : 4063255

پیوند ها

دانلود تحقیق در موردبازرگانی(داخلی و خارجی)


دانلود تحقیق در موردبازرگانی(داخلی و خارجی)

نام فایل : بازرگانی(داخلی و خارجی)

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 38

حجم : 4 مگابایت




بازرگانی(داخلی و خارجی)
بازرگانی داخلی حلقه رابط تولید با مصرف است. آنچه توسط اقتصاد داخلی تولید وآنچه از خارج وارد می شود، در مرحله نهایی باید به صورت کالاهای قابل مصرف دراختیار مصرف کنندگان گذاشته شود. از این نظر نظام بازرگانی داخلی از نقشی پایه ای در توسعه برخوردار است. این نظام می تواند افزایش تولید داخلی و بی نیازی به خارج را از راه تامین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان با بهایی مناسب فراهم آورد.
وظایف عمده بازرگانی را می توان پوشاندن فاصله های زمانی و مکانی تولید ومصرف، متعادل کردن میزان تولید و مصرف، پر کردن فاصله زمانی بین خرید برای مصرف و وصول بهای کالا به تولیدکننده، برپایی موازنه در بهای کالا با وجود اختلاف قیمت در زمان و مکان، افزایش تولید برپایه آگاهی از کم کیف وضع بازاردانست
اگر انجام هرگونه عملیات دادوستد، معاوضه و مبادله کالا و عملیات تجاری را درداخل یک محدوده سیاسی، بازرگانی داخلی در نظر بگیریم، نظام توزیع در بازرگانی داخلی ایران از گذشته دور مسیری پر فراز و نشیب را طی کرده که به مرور با پیشی گرفتن از تولید داخلی با اتکا به واردات، حرکت مسیتقلی را نسبت به تولید داخلی دنبال کرده و می کند.
با افزایش نفوذ نیروهای استعماری در اقتصاد ایران، ورود کالاهای خارجی و ورشکستگی تولیدکنندگان صنایع ایران بویژه پیشه وران، کم کم بازرگانان بزرگ ایران پس از یک سلسله ایستادگی های سیاسی و اقتصادی، ابتدا مدارا با بازرگانان خارجی وسپس ایفای نقش واسطه برای آنان را در داخل، به دلیل سودآوری بیشتر پذیرفتند.
کودتای 1299 ومهمتر ازآن کودتای1332 هر کدام به خیزش موجی جدید از گسترش روابط سرمایه داری وابسطه منجر شد و همراه با اصلاحات ارضی شاهانه که به جای حفظ سازمان تولید کشاوزی جمعی بنه ی آن را نابود ساخت، ایجاد و گسترش صنایع مصرفی وابسطه و عدم پایه گذاری و رشد متناسب صنایع سنگین، نظام تولید داخلی در اختیار کالاهای خارجی قرار گرفت.ازآنجا که ارتباط واقعی توزیع با تولید داخلی به دلیل نبودن نظام تولید متناسب و اینکه درآمد نفت منبع اصلی تامین واردات بود، توزیع داخلی کالا بازتاباننده ی رابطه تجاری با خارج شد.
ویژگی نظام توزیع کالا در داخل در سال های پیش از انقلاب تمرکز شدید 80 تا 90 درصد سرمایه در دست بازرگانان و واسطه های بزرگ -3 تا5 درصد بازاری ها- ودخالت محدود دولت با تکیه بر انحصار ورود وتوزیع عمده برخی از کالا ها از یک سو و خیل عظیمی از فروشندگان، واسطه ها ودلالان کوچکتر، از سوی دیگر بود. در راس هرم شاغلان در توزیع داخلی، کمیسیونرها و بازاریابهای خارج از کشور ودر بخش داخلی تجار وسرمایه داران بزرگ بیشترین میزان کالاهای وارداتی و تولیدی کشاورزی و صنعتی را زیر نظارت و هدایت خود داشتند.
برخی از تولید کنندگان بزرگ داخلی نیز با توجه به ویژگی تولیدات آنها، بوسیله توزیع زنجیره ای مربوط به خود و یا شبکه خرده فروشان و کاسب ها، تولیداتشان را به فروش می رساند.
تولیدات داخلی یا کالاهای وارداتی متعلق به برخی از سرمایه داران بزرگ نیز در فروشگاههای زنجیره ای به فروش می رسید. دسته ای از تجار بزرگ به وسیله بازاریاب های خارجی، کالاهای وارداتی را به نمایندگی های انحصاری و آنان به عمده فروشان و عمده فروشان به کاسب های جز می فوختند تا به مصرف کننده عرضه شود. دولت نیز به وسیله شرکت معاملات خارجی، برخی کالاها را مستقیما از بازار جهانی وارد می کرد وبوسیله وزارت بازرگانی، شرکت سهامی گسترش خدمات، شبکه تجاری و در نهایت توزیع خود و زنجیره ای در اختیار مصرف کنندگان می گذاشت.

اقتصاد ایران از بخش های متوازن و بهم پیوسته به اقتصادی با رشد نابرابر در داخل هر بخش و بین بخش ها.اقتصادی از هم گسیخته.تک محصولی و متکی به صدور نفت خام برای تامین نیاز های داخلی از خارج تبدیل شد. در این میان پیوند بازرگانی داخلی با تولید داخلی از هم گسیخت و در پیوند مستقیم و غیر مستقیم با بازرگانی خارجی قرار گرفت و به نوبه خود.نقش مهمی در به وجود امدن ساخت وابسته اقتصاد ایران بازی کرد.



شبکه توزیع داخلی از همان هنگام که برخی تجار.منافع خود را در فروش کالاهای خارجی به جای فروش کالاهای همانند ایرانی یافتند.در خدمت فروش کالاهای خارجی قرار گرفت. با دگرگونی الگوی مصرف و عدم رشد صنایع پایه ای.کل صنایع نفت.صنایع مصرفی.تجارت خارجی و داخلی در خدمت شرکت های فراملیتی خارجی قرار گرفتند.
گروه خدمات در تولید ناخالص داخلی.کم کم نسبت به دو بخش دیگر اقتصاد کشور (صنعت و کشاورزی) سهم بیشتری را دارا شد و جامعه را هر چه بیشتر به سوی اقتصادی غیر تولیدی و متکی به درآمد نفت کشاند

نقش دولت در توزیع کالا با توجه به اهمیت تولید صنایع عمومی یا غیر خصوصی در تولید صنایع بزرگ و در کل تولیدات صنعتی کشور (گرچه از این اهمیت پس از خصوصی سازی صنایع کاسته شد) از یک سو و اهمیت واردات در جبران کمبودتولید داخلی نسبت به مصرف از سوی دیگر.تعیین کننده است . ساختار وابسته اقتصادی که از جمله ویژگی های آن تولید و مصرف وابسته و اهمیت حیاتی صنعت نفت در تامین هزینه های قابل توجه وارداتی است.با توجه به دولتی بودن صنعت نففت.نقش قاطع ای در چگونگی حرکت اقتصادی جامعه به دولت می دهد.


برخی کالاها.سهمیه بندی شده و به وسیله کوپن به مصرف کننده داده می شد.گرچه شبکه توزیع خصوصی در آن _در مرحله نهایی_ نقش اصلی را داشته.اما از نظر قیمت.با وجود فعال بودن بازار سیاه.در چارچوب سیاست های دولت حرکت کرده و به طور بسیار محدودی _در بخش کوپنی آن _افزایش قیمت می یافته است (مانند توزیع روغن.برنج.تخم مرغ.کره.شکر و غیره). بجز این کالاها که اساسی نامیده شده واز طریق کوپنی.قیمت و مصرف آن کنترل می شد و برخی کالاها که توزیع آن – یا بخشی از توزیع آن – از طریق حواله انجام می گرفت.
قسمت اعظم کالاها با آن که از سوی وزارت بازرگانی توزیع می شدند.نظرتی بر چگونگی توزیع.قیمت و مصرفشان انجام نمی گرفت. در حالی که توزیع نهایی این کالاها از منابع رشد بخش تجاری و ایجاد نقدینگی بخش خصوصی ایران از راه سوء استفاده از تفاوت بهای خرید این کالاها به قیمت دولتی و فروش آن به قیمت بازار.به شمار می آمده است
با وجود آن که پس از پایان جنگ، کم کم از کالاهای کوپنی و توزیع شده از سوی وزارت بازرگانی کاسته شد، ولی با افزایش شدید قیمت ها و عدم کارکرد نظام بازار بر پایه ی نظریه های رشد سرمایه داری در کشور، در سیاست های توزیع کالاها تجدیدنظر شد و دوباره بر مقدار و تعداد کالاهای کوپنی از سال 1374 افزوده شد، ولی به سطح پیش از اتخاذ سیاست های تعدیل اقتصادی نرسید.
دولت مجموعه نیرومندی از ابزارهای بازرگانی را در اختیار دارد.که در صورت آماده شدن دیگر شرایط، قادر به مهار رشد بی رویه و ویرانگر فعالیت های داخلی بازرگانی می باشد. به جز درآمد ارزی نفت که واردات کشور عمدتا به وسیله آن انجام می گرد. تولیدات صنایع دولتی باقی مانده، محصولات خریداری شده از کشاورزان، امکانات وزارت بازرگانی و از جمله ((شرکت گسترش بازرگانی))، وجود تعاونی های کارمندی، کارگری و روستایی با حدود 10 میلیون عضو، فروشگاههای شهر و روستا، فروشگاههای زنجیره ای شیلات، فروشگاههای قدس، فروشگاههای نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه اتکا، رویهم در صورت داشتن برنامه حساب شده و مدیریت کارآ، می توانند تضمینی برای حل مشکل توزیع از سوی دولت باشند.

بانک ها نقش چند گانه ای در بازرگانی به عهده دارند. بانک ها با جمع آوری سپرده های مردم و دریافت اعتبارات از بانک مرکزی، به دادن وام و اعتبار به توزیع کنندگان کالا در سطح های گوناگون اقدام می کنند. این کار به طور مستقیم امکانت سرمایه ای دریافت کنندگان وام را افزایش می دهد و خرید کالاها و انبار کردن آن ها را به مقدار بیش از توان سرمایه موجود عوامل توزیع، ممکن می سازد. بانک ها با تضمین پرداخت بهای کالاهای خریداری شده و قبول اسناد خرید در مرحله های مختلف.به عنوان وثیقه پرداخت وام و اعتبار نیز امکانات دست اندرکاران بازرگانی داخلی را افزایش می دهند. در سال های اخیر که اعتبار و وام بازرگانی از سوی بانک ها بسیار کاهش یافته بانک ها از دو راه ولی هر دو غیر مستقیم به بازرگانی داخلی یاری می رسانند. نخست با توجه به پایین بودن نرخ سود به سپرده های بانکی به نسبت نرخ تورم، سپرده های قابل توجهی راهی بازار آزاد، و در نتیجه جذب فعالیت های بازرگانی می شوند و دوم اینکه به دلیل نبود نظارت لازم، بسیاری از اعتبارها و وام های پرداختی بانکی برای فعالیت های تولیدی (کشاورزی.صنعت ومعدن وساختمان) در نهایت در کار خرید و فروش کالا و دلالی جریان می یابند.

بانک ها در صورتی که سنجه های جست وجوی حداکثر سود را دنبال کنند با توجه به این که سرمایه های به کار افتاده در رشته بازرگانی دارای برگشت سریع، سود بالا خطر کمتر است، گرایش زیادی در به کار انداختن سرمایه های خود در توزیع کالا دارند.
....


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 236

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf پیش دانشگاهی1 ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

پکیج ارشد معماری.pdf

پکیج ارشد معماری.pdf پکیج دروس فنی ساختمان   ... ...

غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf

غلبه بر کمال خواهی.pdf راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی رفتاری ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما