23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 978
  • بازدید کل : 4137482

پیوند ها

دانلود تحقیق درموردفراورده های خونی


دانلود تحقیق درموردفراورده های خونی

نام فایل : فراورده های خونی

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 31

حجم : 3 مگابایت


بنام خدا
خون کامل :

یک واحد خون کامل دارای حجم تقریبی 500 میلی لیتر خون و 70 میلی لیتر ماده ضد انعقاد / نگهدارنده است . هماتوکریت یک واحد خون کامل به طور متوسط 36 – 44 است . خون کامل باید در یخچال دارای کنترل وتنظیم در دمای 1 – 6 درجه نگهداری شود . مدت زمان ذخیره خون کامل بوسیله بازیابی و سرعت افزایش شمارش گلبول های قرمز ، 24 ساعت پس از تزریق تعیین می شود که باید به طور متوسط 75 درصد یا بیشتر باشد . به همین دلیل ، مدت نگهداری خون کامل به ماده نگهدارنده موجود در کیسه خونگیری بستگی دارد ( مدت نگهداری خون در کیسه های حاوی سیترات – فسفات – دکستروز ( CPD ) 21 روز و در کیسه های حاوی آدنین – CPD ( CPDA – 1 ) 35 روز می باشد .
موارد کاربرد :
خون کامل هم برای افزایش ظرفیت حمل اکسیژن و هم برای افزایش حجم خون تجویز می گردد . مورد مصرف اولیه آن برای درمان بیمارانی است که خونریزی فعال داشته و بیش از 25 % از کل حجم خونشان را از دست داده اند .در چنین بیمارانی احتمال ایجاد شوک هموراژیک وجود دارد . به همین علت در بعضی از مراکز درمانی ، برای بیماران دارای خونریزی ماسیو ( کسانی که نیاز به تزریق بیش از 10 واحد گلبول قرمز در مدت زمانی کمتر از 24 ساعت دارند ) اعتقاد به تزریق خون کامل دارند . اگر پلاکت یا گرانولوسیت مورد احتیاج باشد ، باید اجزای سلولی مناسب تجویز شود و برای جایگزینی فاکتورهای انعقادی از پلاسمای تازه منجمد استفاده شود . خون کاملی که کمتر از 7 روز از نگهداری آن گذشته باشد ، برای جلوگیری از افزایش پتاسیم در تعویض خون نوزادان سود بخش می باشد .
موارد مصرف خون کامل تازه محدود می باشد ( یعنی خونی که در کمتر از 48 ساعت پیش جمع آوری شده ) خون کامل تازه بخصوص برای نوزادانی که تحت عمل جراحی پیچیده قلبی قرار می گیرند کاربرد دارد .
میزان و نحوه تجویز :

یک واحد خون کامل در یک فرد بالغ ، میزان هموگلوبین را حدود 1gr/dl و یا هماتوکریت را حدود 3 – 4 % افزایش می دهد .در کودکان تزریق خون کامل به میزان 8 ml/kg منتج به افزایش تقریبی همو گلوبین به میزان 1 gr/dl خواهد شد . خون کامل باید از طریق فیلتر خونی که قطر منافذ آن 150 – 280 میکرون است ( فیلتر استاندارد ) ، تزریق شود . سرعت تزریق بستگی به وضعیت بالینی بیمار دارد لیکن در شرایط معمولی و غیر اورژانس باید حداکثر طی 4 ساعت تزریق گردد. در تعویض خون نوزادان برای جلوگیری از افزایش پتاسیم باید از خون کاملی استفاده گردد که طول عمر آن ( shelf life ) کمتر از 7 روز باشد .
گلبول های قرمز خون :
گلبول های قرمز متراکم خون پس از جداسازی 250 – 200 میلی لیتر پلاسما از خون کامل ، تهیه می شود. همچنین می توان گلبول های قرمز متراکم را با روش آفرزیس جمع آوری کرد. در دمای 1 – 6 درجه سانتی گراد و در یکی از محلول های مختلف ضد انعقاد / نگهدارنده ، نگهداری می شود. این محلول حاوی مقادیر و انواع مختلفی از عوامل نگهدارنده (مثل بافر ، دکستروز ، آدنین و مانیتول ) هستند. بنابراین گلبول های قرمز متراکم ، هماتوکریت و طول عمر متفاوتی دارند. گلبول های قرمزی که در محلول های افزودنی ( Additive Solution ) نگهداری می شوند ، دارای هماتوکریت 52 – 60 درصد و قابلیت نگهداری به مدت 42 روز می باشند ، در حالی که گلبول های قرمزی که در CPDA-1 نگهداری می شوند ، هماتوکریت 80 – 70 % داشته و می توانند به مدت 35 روز نگهداری شوند .
گلبول های قرمزی که درمحلول CPD نگهداری می شوند ، هماتوکریتی مشابه با گلبول های قرمز نگهداری شده در CPDA-1 دارند ولی مدت نگهداری آن 21 روز است گلبول های قرمز متراکم به عنوان منبعی از پلاکت ها و گرانولوسیت های دارای عملکرد ، نمی باشند گلبول های قرمز متراکم و خون کامل ظرفیت حمل اکسیژن مشابهی دارند زیرا تعداد گلبول های قرمز در هر دو یکسان است .
موارد کاربرد :
گلبول های قرمز خون برای درمان کم خونی در بیمارانی که حجم خون طبیعی داشته و فقط نیاز به افزایش ظرفیت حمل اکسیژن و توده گلبول قرمز دارند تجویز می شود میزان درخواست خون تزریق شده برای هر بیمار باید براساس وضعیت بالینی بیمار باشد نه رسیدن به هماتوکریت یا هموگلوبینی که از پیش تعیین شده است گلبول های قرمز متراکم برای بیمارانی که نیازی به افزایش حجم خون نداشته و یا نمی تواند افزایش حجم خون را تحمل کنند مثل بیماران کم خون با نارسایی قلبی نسبت به خون کامل ارجحیت دارد .
میزان و نحوه تجویز :
در یک فرد بالغ با حجم خون طبیعی یک واحد گلبول قرمز هموگلوبین را در حدود gr/dl1 و هماتوکریت را حدود 3 ٪ افزایش خواهد داد تزریق گلبول قرمز به میزان ml/kg 10- 8 در کودکان باعث افزایش هموگلوبین در حدود gr/dl 2 و هماتوکریت حدود 6 ٪ خواهد شد گلبول های قرمز باید از طریق فیلتر استاندارد 280 - 150 میکرون تزریق شوند هماتوکریت بالاتر گلبول های قرمز حاوی CPD یاCPDA-1 باعث افزایش غلظت شده و سبب کاهش سرعت تزریق می شود برای کاهش غلظت خون میتوان 50 - 100میلی لیتر محلول ایزوتونیک نرمال سالین 0.9٪ را برای رقیق کردن گلبول های قرمز حاوی CPDیا CPDA-1به کار برد اما در انجام این عمل باید تعادل حجم خون مورد نظر قرار گیرد چرا که خطر افزایش حجم خون را به همراه دارد هیچ محلولی به جز نرمال سالین ایزوتونیک و هیچ دارویی نباید به گلبول های قرمز افزوده شود .
گلبول های قرمز شسته شده :
گلبول های قرمز توسط نرمال سالین استریل و با استفاده از ماشین های مخصوصی شسته می شوند گلبول های قرمز شسته شده در نرمال سالین استریل معمولا با هماتوکریت 70 – 80٪ درصد و حجم تقریبی ml 180 معلق می شوند شستشو با سالین حدود 98 ٪ از پلاسما را حذف کرده و مقدار کمی از پلاسما باقی می ماند تعداد لکوسیت ها را کاهش و پلاکت ها و بقایای سلولی را حذف می کند شستشو با سالین در هر زمانی از عمر مفید یک واحد خون می تواند انجام شود ولی به دلیل اینکه شستشو معمولا در یک سیستم باز صورت می گیرد گلبول های قرمز حاصله فقط به مدت 24 ساعت در دمای 6-1 درجه قابل نگهداری است .
موارد کاربرد :
تجویز گلبول های قرمز شسته شده در افراد بالغ به منظور جلوگیری از واکنش های راجعه وشدید آلرژیک انجام می گیرد و همچنین در تزریق خون نوزادان یا تزریق خون داخل رحمی نیز استفاده می شود.گلبول های قرمز شسته شده برای بیماران نیازمند به تزریق گلبول قرمز که پتاسیم بالا دارند نیز مصرف می شود .
میزان و نحوه تجویز :
تمامی واحدها باید از طریق فیلتر تزریق خون که قطر منافذ آن 280 – 150 میکرون است تجویز شود . چون هر واحد گلبول قرمز شسته شده ، دارای میزان کمتری توده گلبول قرمز نسبت به یک واحد گلبول قرمز متراکم است ، بیمارانی که به صورت مزمن تحت تزریق گلبول قرمز شسته قرار می گیرند ، برای رسیدن به هماتوکریت مطلوب نیاز به تزریق واحدهای بیشتری دارند .
گلبول قرمز منجمد : گلبول قرمز دی گلیسرولیز
گلبول های قرمز منجمد با اضافه کردن گلیسرول ( یک عامل محافظت کننده از سرما ) به خونی که معمولا کمتر از 6 روز از اهدا آن نگذشته باشد ، تهیه می شوند . سپس این واحد در برودت 65 – 200 درجه سانتی گراد ( بسته به غلظت ماده محافظت کننده از سرما ) برای مدت زمان حداکثر 10 سال منجمد می شود . وقتی که واحد مذکور ذوب می شود ، بوسیله مجموعه ای از محلول های سالین – گلوکز شسته می شود تا گلیسرول آن حذف شود . سپس این واحد با سالین استریل مخلوط و ترکیب شده و دارای هماتوکریت 70 – 80 درصد می شود . زمان نگهداری محصول فوق در دمای 1- 6 درجه سانتی گراد ، در صورت تهیه در سیستم باز ، بیشتر از 24 ساعت نمی باشد . زمانی که شست وشو در یک سیستم بسته انجام گیرد ، واحد فوق در دمای 1 - 6 درجه سانتی گراد به مدت 14 روز قابل نگهداری است .
موارد کاربرد :
این روش برای نگهداری طولانی مدت واحدهای گلبول قرمز دارای فنوتیپ کمیاب و گلبول های قرمز اتولوگ مفید می باشد. در گذشته گلبول های قرمز منجمد دی گلیسرولیزه به عنوان منبعی از خون کم لکوسیت مصرف می شد زیرا این واحدها حاوی مقادیر کمتر از 10 درصد لکوسیت می باشند .
میزان و نحوه تجویز :
تمامی واحدها باید از طریق فیلتر تزریق خونی با منافذ دارای قطر 150 – 280 میکرون تجویز شود . گلبول های قرمز دی گلیسرولیزه به دلیل از دست رفتن گلبول قرمز در طی مراحل شستشو ، توده کمتر از گلبول های قرمز را تامین می کنند . بنابراین بیمارانی که تحت تزریق با این واحدها قرار می گیرند، برای رسیدن به هماتوکریت مناسب ، نیازمند تزریق واحدهای بیشتری هستند.
پلاکت :
پلاکت ها از طریق سانتریفوژ کردن واحدهای منفرد خون کامل ، تهیه می شوند . پلاکت ها باید حاوی حداقل º¹ 10×5/5 پلاکت در میزان کافی پلاسما ( معمولا 50 – 70 میلی لیتر ) به منظور حفظ PH بیشتر از 2/6 در طول دوره نگهداری باشند . پلاکت های که در بانک خون به مدت 5 روز در دمای 20 – 24 درجه سانتی گراد با تکان مداوم و ملایم نگهداری می شوند ، پس از تزریق ، تقریبا افزایش شمارش پلاکتی و بقاء طبیعی دارند . پلاکت ها اغلب در زمان مصرف مخلوط ( Pooled ) می شوند ، که در این صورت پلاکت ها باید در عرض 4 ساعت پس از مخلوط شدن تزریق گردند .
موارد کاربرد :
تجویز پلاکت برای درمان خونریزی ناشی از ترومبوسیتوپنی ( شمارش پلاکت معمولا زیر µl/50000 ) یا برای بیمارانی که عملکرد پلاکتی غیر طبیعی دارند ( ارثی یا اکتسابی ) ، مورد استفاده واقع می شود . کنسانتره های پلاکتی در طول جراحی یا قبل از جراحی های وسیع و تهاجمی در بیماران دارای شمارش پلاکتی کمتر از µl /50000 نیز مورد استفاده قرار می گیرد . تجویز پلاکت به منظور پیشگیری ، برای آن دسته از بیمارانی که شمارش پلاکتی کمتر از µl / 10000 – 5000 دارند که از هیپوپلازی مغز استخوان به دلیل شیمی درمانی ، تومور وسیع یا آپلازی اولیه ناشی می شود ، توصیه می گردد .
....


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 128

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما خرداد ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما خرداد ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول خرداد ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول خرداد  ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم خرداد ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم خرداد  ماه  1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم خرداد ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم خرداد  ماه  1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

جواب نهاد آمریکا شناسی

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحثآمریکا شناسی می باشد. تعداد جلسات : 6 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

سوالات نهاد مبحث روابط دختر و پسر (پیامدهای فردی و خانوادگی)

سوالات نهاد مبحث روابط دختر و پسر (پیامدهای فردی و خانوادگی)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث روابط دختر و پسر (پیامدهای فردی و خانوادگی) همراه با پاسخ شامل: 5 جلسه تعداد صفحات: 5 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

پاورپوینت درس اول نگارش پایه یازدهم اجزای نوشته (ساختار و محتوا)

پاورپوینت درس اول نگارش پایه یازدهم اجزای نوشته (ساختار و محتوا)

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت اجزای نوشته (ساختار و محتوا) درس 1 نگارش پایه یازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 25      همراه با جواب فعالیت ها و کارگاه نوشتن   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات ... ...

سوالات نهاد مبحث آموزه هایی از تاریخ اسلام و سیره (از دعوت تا رحلت پیامبر) همراه با پاسخ

سوالات نهاد مبحث آموزه هایی از تاریخ اسلام و سیره (از دعوت تا رحلت پیامبر) همراه با پاسخ

عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث آموزه هایی از تاریخ اسلام و سیره (از دعوت تا رحلت پیامبر) همراه با پاسخ شامل: 4 جلسه تعداد صفحات: 5 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20 ... ...

سوالات نهاد مبحث از فتح مکه تا سقیفه

سوالات نهاد مبحث از فتح مکه تا سقیفه

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث از فتح مکه تا سقیفه همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 8 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد     سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی

گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی

عنوان: گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 44 این گزارش کارآموزی مربوط به اطلاعات حسابداری جهاد کشاورزی می باشد و کلیه امور مالی این اداره را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است و کلیه استانداردهای مورد نیاز یک گزارش کارآموزی در آن رعایت شده و ... ...

سوالات نهاد مبحث ویژگی های عباد الرحمن- تفسیر سوره فرقان (بخش سوم)

سوالات نهاد مبحث ویژگی های عباد الرحمن- تفسیر سوره فرقان (بخش سوم)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث ویژگی های عباد الرحمن- تفسیر سوره فرقان (بخش سوم) همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 7 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد     سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 ... ...

دانلود جزوه دستنویس اقتصاد بخش عمومی ( مالیات ها )

جزوه اقتصاد بخش عمومی ( مالیات ها ) ( دست نویس ) منبع : کتاب اقتصاد بخش عمومی ( مالیات ها ) نوشته دکتر جمشید پژویان#اقتصاد_بخش_عمومی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

پاسخنامه کتاب Thoughts and Notions 2

پاسخنامه کتاب Thoughts and Notions 2

اگر قصد دارید تا مهارت خواندن و دایره واژگان خود را به‌صورت هم زمان تقویت کنید، مجموعه کتاب‌های Reading and Vocabulary Development می‌تواند شما را به هر دو هدف خود برساند. عنوان ذکر شده نام کتاب‌هایی چهار سطحی برای تقویت مهارت واژگان و خواندن زبان انگلیسی است که امروز قصد ... ...

دانلود پاورپوینت طرحواره درمانی یانگ

موضوع: #معرفی_طرحواره_جفری_یانگاسلاید ۳۴ ... ...

جواب مبحث آفرینش انسان و فرضیه تکامل - بخش دوم

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث آفرینش انسان و فرضیه تکامل - بخش دوم می باشد. تعداد جلسات : 5 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

جواب نهاد مبحث تدبر در قران

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث تدبر در قران می باشد. تعداد جلسات : 6 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

حل المسائل کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم (نسخه Si)، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر

حل المسائل کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم (نسخه Si)، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر

پاسخ تشریحی تمرین های کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر با نام انگلیسی: Theory Of Machine And Mechanisms Si Edition solution manual, 4th Ed. by Gordon R. Pennock & Joseph E. Shigley John J. Uicker این مجموعه شامل پاسخ تشریحی تمرین ... ...

طرح معرق موتور سیکلت کلاسیک

طرح معرق موتور سیکلت  کلاسیک

طرح معرق موتور سیکلت کلاسیک دارای قطعات شماره بندی شده برای راهنمای اسمبل کردن قطعات بریده شده روی هم در دو فرمت : jpg و pdf تعداد صفحه : 3 عدد حجم فایل دانلود : 4.55 مگابایت   ... ...

جروه دست نویس یهودی

جروه دست نویس یهودی

این جزوه دستچین بهترین اعمال علوم غریبه است که بارها ازموده شده و نتیجه عالی داشته ... بزبان ساده و توضیحات کافی که برای خواننده قابل فهم و اجراست ... ...

پاسخنامه کتاب Cause and Effect 3

پاسخنامه کتاب Cause and Effect 3

اگر قصد دارید تا مهارت خواندن و دایره واژگان خود را به‌صورت هم زمان تقویت کنید، مجموعه کتاب‌های Reading and Vocabulary Development می‌تواند شما را به هر دو هدف خود برساند. عنوان ذکر شده نام کتاب‌هایی چهار سطحی برای تقویت مهارت واژگان و خواندن زبان انگلیسی است که امروز قصد ... ...

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه خواجه نصیر استاد رضی

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه خواجه نصیر استاد رضی

جزوه کامل مدارهای الکتریکی 1 آماده برای دانلود است. دانشگاه: صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی استاد: دکتر علی رضی کاظمی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در هر نوع سیستم و دستگاه (لپ تاپ، موبایل و ...) کیفیت: عالی  دانلود نمونه ... ...

پاورپوینت سوره انعام، التقاء ساکنین درس پنجم قرآن پنجم

پاورپوینت سوره انعام، التقاء ساکنین درس پنجم قرآن پنجم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره انعام، التقاء ساکنین درس 5 قرآن پایه پنجم دبستانفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 22   پوشش کامل درس (جلسه اول، دوم، سوم و چهارم)   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی شهر برازیلیا در 33 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی شهر برازیلیا در 33 اسلاید

برازیلیا پایتخت کشور برزیل است. ساخت این شهر به این علت بود که می‌خواستند محل پایتخت برزیل که پیش از آن شهر ریو دوژانیرو بود را تغییر داده و بیشتر به مرکز و غرب کشور بیاورند تا پیشرفت را به مناطق داخلی‌تر برزیل توسعه دهد. برای این تغییر پایتخت نیروی کاری عظیمی از سراسر ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی قلعه بابک در 26 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی قلعه بابک در 26 اسلاید

دژ بابک یا بَذ، بنا شده در بالای کوهی به بلندای ۲۳۰۰ متر، در نزدیک به سه کیلومتری شهر کلیبر می‌باشد. دژ در زمان ساسانیان ساخته شده و نام خود را از نام بابک خرمدین، رهبر رویارویی با تازندگان (مهاجمین) عرب تا سال ۸۹۳ میلادی، گرفته‌است. این دژ مربوط به دوران خرمدینان است و در ... ...

پاورپوینت تاثیر ورزش بر روابط بین المللی کشورها

پاورپوینت تاثیر ورزش بر روابط بین المللی کشورها

پاورپوینت تاثیر ورزش بر روابط بین المللی کشورها در 16 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx در ادامه مطلب ...   لینک دانلود فایل پاورپوینت در انتهای صفحه   متن اصلی مقاله :  ورزش، سیاست، روابط بین المللورزش وسیله ای جذاب و مورد علاقه مردم دنیا است. ورزش دیگر صرفاً کنشی بدنی ... ...

دانلود جزوه درس رادیوبیولوژی - pdf - دانشگاه علوم پزشکی| شامل 12 جلسه کامل

دانلود جزوه درس رادیوبیولوژی - pdf - دانشگاه علوم پزشکی| شامل 12 جلسه کامل

دانلود جزوه درس رادیوبیولوژی - pdf - دانشگاه علوم پزشکی| شامل 12 جلسه کامل جزوه فوق العاده درس رادیوبیولوژی (ویژه) 12 جلسه جزوه آموزشی درس رادیوبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شامل تمام مباحث مهم و نکته دار رادیوبیولوژی با بیانی ساده تدریس شده توسط قوی ترین اساتید گروه ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما