23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 986
  • بازدید دیروز : 1193
  • بازدید کل : 4070584

پیوند ها

دانلود تحقیق در موردخانه های تاریخی تبریز


دانلود تحقیق در موردخانه های تاریخی تبریز

نام فایل : خانه های تاریخی تبریز

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 84

حجم : 12 مگابایت


خانه های تاریخی تبریز

تبریزمقدمه:تبریز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور با بیشینه تاریخی و فرهنگی از گذشته های دور بنیانگذار بسیاری از سبک های هنری و پیشگام در عرصه های فرهنگی و اجتماعی بوده است.شهر تبریز به عنوان مرکز ولیعهد نشین عصر قاجار و دومین شهر پر رونق کشور از لحاظ داشتن خانه های قدیمی،بسیار در خور توجه است.طبق مطالعات اولیه حدود 300 خانه قدیمی ارزشمند در شهر تبریز وجود دارد که از این میان نزدیک به 80 باب از آنها با معرفی میراث فرهنگی با کاربری فرهنگی تثبیت شده اند تا از گزند تخریب مصون بمانند.
فهرستی از خانه های تاریخی تبریز -خانه کوزه کنانی (مشروطه) -خانه امیر کبیر (امیر نظام) ، قاجاریه-خانه های قدکی-بهنام-گنجه ای زاده ، قاجاریه -خانه علوی ، قاجاریه-خانه سلماسی ، اوائل قاجار -خانه حریری ، قاجاریه-خانه دکتر صحتی ، اوائل قاجار-پهلوی - خانه رستگار ، پهلوی -خانه اردوبادی ، پهلوی اول -خانه امیر ارشد ، قاجاریه -خانه ساوجبلاغی ، پهلوی اول -خانه حیدر زاده ، قاجاریه-خانه گنجعلی زاده ، پهلوی اول -خانه سرخه ای ، قاجاریه-خانه لاله ای ، اوائل پهلوی -خانه شربت اوغلی ، -خانه بلورچیان -خانه گنجه ای زاده ، قاجاریه-خانه نیشابوری ، اواخر پهلوی اول -خانه ثقه الاسلام ، پهلوی-خانه رحیمی ، قاجاریه -خانه حداد ، اواخر قاجار-خانه کاوه ، قاجاریه -خانه کمپانی ، پهلوی اول-خانه نقشینه ،قاجاریه -خانه صدقیان ، قاجاریه-خانه ، مجتهدی ، قاجار و پهلوی اول -خانه صرافلار ، قاجاریه و پهلوی اول-خانه سیلاب ، قاجاریه -خانه حاج شیخ ، قاجاریه-خانه حسین زاده (یاشار) ، قاجاریه -خانه ختایی ،اوائل صفویه واواخر قاجار -خانه صلح جو ، قاجاریه -خانه معبودی ، قاجاریه
فهرستی از خانه های تاریخی تبریز-خانه مسیو ، قاجاریه -خانه نیکدل ، قاجاریه-خانه حسین زاده (یاشار) ،قاجاریه -خانه و باغ کلانتری-خانه احتشام الدوله ، اواخر قاجارو پهلوی اول -خانه زمانی ، پهلوی-خانه کوچه مشکیان ، قاجاریه -خانه نعمت زاده ،قاجاریه-خانه امیر ، قاجاریه -خانه امیر پرویز ، پهلوی-خانه خیابانی ، اواخر قاجار و پهلوی اول -خانه شربت زاده ، قاجاریه-خانه انصارین ، اواخر قاجار -خانه ساعتی ، پهلوی-خانه فتحی ، پهلوی اول -خانه میرزا محمد ثقه الاسلام ، پهلوی-خانه پروین اعتصامی ، پهلوی اول -خانه امیر فاطمی ، پهلوی-خانه ستار خان ، پهلوی -خانه عهدی، قاجاریه -خانه سلطان القرایی ، قاجاریه و پهلوی -خانه قالیچی ، اواخر قاجار و پهلوی.و..............
خانه های تاریخی تبریز:بافت معماری شهری چون تبریز در واپسین زلزله ویرانگر آخرین شب 1193 هجری در هم می ریزد و تمام بناهای تاریخی و دیدنی موجود در شهر بر اثر وقوع این زمین لرزه هولناک تخریب می شود. و شهر تبریز به تلی از خرابه ها مبدل می شود.این ویرانی مصادف بود با آغاز حکومت قاجار و آغاز معماری قاجار.پس از وقوع زمین لرزه 1193 هجری و در آغازین سال های حکومت دوره ی قاجار،ساخت و ساز در شهر تبریز رونق گرفت و مردم بر روی خرابه های تبریز ویران شده،شهری نو با خانه های زیبا و جالب بنا کردند.که می توان گفت تبدیل شدن تبریز به دارالسلطنه در دوران ولیعهدی عباس میرزا دلیل اصلی تعدد و کثرت خانه های تاریخی در این شهر می باشد.امروزه این خانه های قدیمی که قدمت اکثر آنها به دوره قاجار می رسد،در نقاط مرکزی شهر تبریز به چشم می خورند.که در ترکیب با هم بافت دلپذیری را پدید آورده اند و مجموعه های با ارزشی را در اختیار گذاشتند.
خانه های تاریخی تبریزمعماری خانه های قدیمی تبریز، معماریایرانی بومی است.انطباق خارق العاده اقلیمی آن را کاملا تبریزی می گرداند.این معماری متفاوت با معماری کویری و دیگر نقاط است.سر در خانه های قدیمیتبریز مبین این ادعا است.به تعبیری خانه-ی قدیمی از سر در آغاز می شود کهتنوع آن در تبریز اعجاب آور است.این خانه ها اگرچه رو به درون دارند و دیوار-های بلند آنهار را از بیرون جدا می سازد.دیوار بیرونی قاب بندی شده است و سر در نیز به بهترین شکل ممکن تزئین شده است تا عابر و گذرنده محترم داشته شود.
خانه های تاریخی تبریز در زمینه آجرکاری بناهای آن دوره به جرأت می توان تبریز را دروازه ورود و بسط نوعی آجر کاری در بناها دانست که نمونه های آن را در تهران و دیگر شهرها نیز می توان جست و جو کرد.
خانه های تاریخی تبریز-خانه بهنام،اوائل قاجارخانه بهنام از دیگر خانه های تاریخی تبریزاست که از قدیمی ترین بناهای اوائل قاجاره می باشد که در دوره ناصرالدین شاه مرمت شده است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه بهنام،اوائل قاجارمعماری خانه خانه بهنام از دو قسمت اندرونی و بیرونی تشکیل شده است که شامل: هشتی،ورودی،دالان سردر،حیاط بزرگ بیرونی،حیاط اندرونی،ایوان جنوبی و ایوان شمالی و زیرزمین.
خانه های تاریخی تبریزخانه بهنام،اوائل قاجارتزئینات بکار رفته در خانه بهنام: تزئینات معماری آن از قبیل: ارسی طنبی اصلی،دیوار نگارها،گچ بری ها و بخاری های دیواری که در نوع خود بی نظیر هستند.در نمای اصلی خانه ایوانهایی با ستونهای استوار و سر ستون های زیبا و گچ بری های دل انگیز جلب توجه می کند

خانه های تاریخی تبریز -خانه بهنام،اوائل قاجار تزئینات خانه
گره سازی خانه بهنام از مهم ترین ویژگی های معماری این بنای تاریخی است که بازی نور را با هنر منبت کاری و ایجاد طرح های هندسی و تزئینی مختلف در هم آمیخته است.



خانه های تاریخی تبریز-خانه بهنام،اوائل قاجارتزئینات خانه
خانه های تاریخی تبریز-خانه بهنام،اوائل قاجارتزئینات
خانه های تاریخی تبریز -خانه بهنام،اوائل قاجارتزئینات خانه


خانه های تاریخی تبریز-خانه بهنام،اوائل قاجارتزئینات خانه
خانه های تاریخی تبریزخانه بهنام،اوائل قاجارخانه بهنام علاوه بر تزئینات داخلی و خارجی،بدلیل طراحی متناسب با فصول مختلف سال برای تعادل درجه حرارت و چشم انداز زیبای خود چشم بازدید کنندگان را هنگام دیدار از این بنای با عظمت خیره می کند.این بنا در کل از نظر معماری(طرح و ساخت) و تزیینات به عمل آمده در آن و کامل بودن بنا به عنوان یک نمونه ساختمان مسکونی قابل ملاحظه بوده و دارای اهمیت ویژه است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه سلماسی،اوائل قاجاراین بنا متعلق به اوائل حکومت قاجاریه است و کل ساختمان در سه ضلع حیاط و در دو طبقه با زیر بنای 875 متر مربع ساخته شده است.معماری خانهساختمان شامل سر در با کاربندی آجری و هشتی و راهرو ورودی حوضخانه،طنبی سه دری بزرگ در شمال و طنبی های(نشیمن) جانبی در اضلاع شرقی و غربی با پنجره های ارسی،آب انبار و حیاط باغچه است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه سلماسی،اوائل قاجارو در ورودی های جانبی طنبی(نشیمن)غربی دو ایوان ستوندار اضافه شده است.تزئینات خانهبنا داری تذهیب در کمره اتاق،دور طاقچه ها،سقف ها و شومینه هاست.سقف طنبی شمالی و شرقی و نمای شمالی ساختمان از داخل حیاط دارای گچبری همراه با آینه کاری است و پنجره های آن اروسی با شیشه های رنگی و ستونهای ایوانها دارای سرستون گچبری است.
خانه های تاریخی تبریز -خانه گنجه ای زاده،اوائل قاجارو پهلوی اولخانه گنجه ای زاده نیز از بناهای تاریخی شهر است که از دو قسمت به شکل حرف (دال) ساخته شده است این خانه ترکیبی از معماری سبک قاجار و پهلوی است.
خانه های تاریخی تبریز- خانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اولمعماری خانهاستفاده از زاویه های تیز در ساخت خانه گنجه ای زاده و پنجره های مستطیل شکل بدون خمیدگی های معمول بناهای ایرانی در ساختمان این بنا شاهد زتده آغاز معماری مدرن و فاصله گرفتن از معماری سنتی ایران در تبریز است.
خانه های تاریخی تبریزخانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اولمعماری خانهاز خصوصیات بارز این بنا پلانهای معماری،ترکیب دو بخش مجموعه،ایوانها، راه پله های دو طرفه و کاربرد مطلوب آجر است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اولمعماری خانه هسته اصلی این ساختمان اتاق طنبی است که در طرفین آن راهروهای ورودی و در جانبین آن اتاق های جانبی گوشوار قرار گرفته است از پیش آمدگی اتاق های گوشوار به عنوان ایوان ستونداری استفاده شده است. ایوان شامل 5 دهنه می باشد که با قوس های نیم دایره پوشش شده است.
خانه های تاریخی تبریز -خانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اولمعماری خانه
خانه های تاریخی تبریز-خانه گنجه ای زاده،قاجار و پهلوی اولمعماری خانه
خانه های تاریخی تبریز -خانه مشروطه(خانه کوزه کنانی ها)،اواسط قاجار خانه مشروطه،معروف ترین و پر افتخارترین خانه های تاریخی تبریز است، که در اوج انقلاب مشروطه محل تصمیم گیری های سرنوشت ساز سران مشروطه بوده است.قدمت این خانه که اکنون در ضلع غربی بازار تبریز و در محله ای قدیمی به نام «راسته کوچه» روبه رو روبه روی مسجد جامع این شهر واقع شده به 141سال می رسد و از بناهای دوره قاجاریه می باشد.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مشروطه،اواسط قاجارمعماری خانه مساحت خانه بیش از 930 متر مربع است و قسمت اعظم آن را زیر بنای خانه مشتمل بر حوضخانه سرسرا و دو طبقه بنا تشکیل می دهد.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مشروطه،اواسط قاجار-معماری خانهزیباترین بخش ساختمان،نورگیر و سرسرای آینه کاری تزیینی آن است. نور گیر سرسرابر روی چهار ستون بلند با سرستون های گچ بری استوار شده،داخل آن با آینه و شیشه های رنگی به طرز جالب توجه ای زینت یافته است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مشروطه،اواسط قاجار-معماری خانهجالب ترین قسمت بنا سرسرا و اتاق مشرف به حیاط در طبقه دوم است که در آن در و پنجره های مشبک با شیشه الوان به کار رفته است.اتاق های جانبی(گوشوار) داری سقفی با تزیینات برجسته هشت ضلعی است و درهای چوبی با طرح های برجسته اسلیمی و گل و برگ زینت داده شده است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مشروطه، اواسط قاجار-معماری خانه
خانه های تاریخی تبریزخانه مشروطه ، اواسط قاجارمعماری خانه
خانه های تاریخی تبریز-خانه مجتهدی،اواسط قاجار و پهلوی اولخانه مجتهدی یکی از خانه های قدیمی تبریز در خیابان جمهوری اسلامی است.متراژ کلی بنا حدود 2000 متر مربع می باشد،شامل 1200 متر بنای اصلی و دو حیاط بیرونی و اندرونی هریک به مساحت 400 متر مربع می باشد.
خانه های تاریخی تبریزخانه مجتهدی،اواسط قاجار و پهلوی اولبنای جنوبی،بیرونی است که یک طنبی به شکل چلیپا،دو راهروی جانبی و دو اتاق گشواره در دو طرف دارد.به ضلع شمالی طنبی در دوره های بعد بخش های الحاق شده است،از جمله دو ردیف اتاق که بازشوهایی به حیاط خلوت پشت طنبی و بازشوهایی به حیاط شمال مجموعه دارند.این خانه چند ورودی مجزا دارد.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مجتهدی،اواسط قاجار و پهلوی اولپلان های خانه
خانه های تاریخی تبریز-خانه مجتهدی،اواسط قاجاروپهلوی اول
ورودی جنوبی از یک هشتی وارد حیاط جنوبی و بنای بیرونی می شود و ورودی دیگر از کوچه ای در غرب مجموعه به اندرونی می رسد. این ورودی از طریق یک هشتی به زیرزمین بخش غربی و از آنجا به کمک یک راهرو به هر دو حیاط متصل می شود.ورودی دیگری هم در شمال بنا وجود دارد.بنای شمالی دو طبقه بوده و ظاهرا فقط در زیر طنبی زیرزمین وجود داشته است.اما در بنای جنوبی همه ی بخش ها زیر زمین دارند و فقط طنبی یک طبقه است و در راهروهای کناری که به گوشواره ها منتهی می شوند این بخش دو طبقه می شود.
خانه های تاریخی تبریز -خانه مجتهدی،اواسط قاجار و پهلوی اولنماهای خانهنمای جنوبی ساختمان 1
خانه های تاریخی تبریز -خانه مجتهدی،اواسط قاجار و پهلوی اولنمای شمالی ساختمان 1
خانه های تاریخی تبریزخانه مجتهدی، اواسط قاجار و پهلوی اولتزئینات خانه همه بناهای این مجموعه تزئینات آجرکاری در قاب های دور پنجره و درها دارند. در بخش هایی از آجرکاری بندهای برجسته استفاده شده است. تزئینات فلزی نرده ها، تزئینات گچی سرستون ها و پنجره های ساختمان بسیار زیبا ساخته شده اند. از تزئینات دیگر این بنا نقاشی های دیواری در طنبی ساختمان شمالی و اتاق گوشواره ی ساختمان جنوبی هستند و همچنین شومینه های بسیار زیبای ساخته شده است.
خانه های تاریخی تبریز-خانه مجتهدی،اواسط قاجار وپهلوی اولاز ویژگی های این بنا می توان به حیاط خلوت در ارتفاع دو متری سطح حیاط برای نورگیری بازشوهای شمالی طنبی بنای جنوبی و اتاق های جانبی آن اشاره کرد که با سه باز شو به حیاط شمالی دید دارد.
خانه های تاریخی تبریز-خانه صرافلار(علوی)،اواسط قاجار و پهلوی اولاین خانه شامل یک طبقه و یک زیر زمین می باشد.پلان زیرزمین نیز به تبعیت از پلان همکف در جبهه اصلی شامل یک حوضخانه و دو اتاق جانبی و در ضلع غربی شامل یک اتاق مستطیل شکل و یک راهرو می باشد که ارتباط بین جبهه شمالی و شرقی بنا را فراهم آورده است. زیرزمین دارای سازه طاق و گنبدی می باشد و سقف حوضخانه دارای کاربندی های بسیار زیبا می باشد.
خانه های تاریخی تبریزخانه امیر نظام،اواخر قاجاراز دوره قاجار بناهای زیبایی در این ولیعهد نشین به یادگار مانده است که خانه امیر نظام یکی از این بناهاست که هنوز هم با صلابت و عظمت خاصی خودنمایی می کند که این عمارت در دوره ناصرالدین شاه و در زمان پیشکاری امیرنظام گروسی و توسط وی در خیابان ششگلان بنا گردیده است.
خانه های تاریخی تبریزخانه امیر نظام،اواخر قاجارمعماری خانه خانه امیر نظام گروسی در دو طبقه و در زیرزمینی به مساحت 3000 متر مربع و با زیربنای 1500 متر مربع توسط حسنعلی خان امیر نظام نظام گروسی ساخته شده است. ساختمان مانند دیگر ابنیه تاریخی و مهم تبریز،مشتمل بر دو حیاط اندرونی و بیرونی بوده که بوسیله باغچه ها و حوض های بزرگ تزیین شده و از حسن سلیقه سازنده خبر می دهد.از انجا که ستون های منقوش به گچبری از ویژگی های ابنیه تاریخی منطقه است. ایوان عمارت نیز با 16ستون و سرستون های زیبا نگه داشته شده است.
....


مبلغ قابل پرداخت 14,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 169

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

ماساژ اعضای خانواده آغاز راه سلامت ماندگار به دوره مجازی ماساژ کاریز خانواده یک دوره آموزشی مجازی که برای تقویت روابط شما و ارتقای سلامت کلی در خانواده شما طراحی شده است، خوش آمدید. در این سفر متحول کننده، همزمان با یادگیری تکنیک ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

درباره کتابخلاصه کتاب روح تسخیر ناپذیر از مایکل سینگر برای اون‌دسته از افرادی نوشته شده که تحت‌تاثیر مشکلات روزمره‌ی زندگی هستن؛ برای اون‌هایی که به‌دنبال راهی برای رهایی از زنجیرهای فکری و احساسی می‌گردن و می‌خوان از زندگی در لحظه‌های حال لذت ببرن.این کتاب نگاه خاصی به ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما