23 ‏متن شماره 2 ‏فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 877
  • بازدید دیروز : 1193
  • بازدید کل : 4070475

پیوند ها

دانلود تحقیق درموردمدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي


دانلود تحقیق درموردمدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي

نام فایل : مدیریت هماهنگی ترویج كشاورزي

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 70

حجم : 4 مگابایت





باسمه تعالی

:سیب زمینی و با نامSolanaceae واز تیره Solanumسیب زمینی از جنس شناخته می شود.Potato و با نام انگلیسی S.tuberosum علمی




خود به زیر تیره های متعددی تقسیم میشود که اساس این Solanaceae تیره تقسیم بندی فرم جنین و تفاوتهای موجود در گرده های فعال تولید شده است و وجود آلکالوئید به ویژه آلکالوئیدهای گروه اورنیدتین مشخصه گیاهان متعلق به این تیره می باشد .
را شامل می شود که حدود 1200 گونه از آن گونه های بسیار Solanum جنستا کنون شناخته شده است و گونه های زراعی آن شامل سیب زمینی ، بادمجان و گوجه می باشد.
این جنس به 6 زیر جنس تقسیم شده و هر کدام ازآنها به بخشهایی تقسیم می شوند
گیاهانی که غده تولید می کنند در زیر جنس Hyperba sathrum قرار
می گیرند و این زیر جنس خود به زیربخش Tuberarium تقسیم می شود.
زیر جنس H.S با ساقه گل دهنده بند بند ( که از قسمت قاعده به بالا بند بند می باشد)
و وجود کرک با سلولهای بسیار زیاد و همچنین وجود غده مشخص می گردد.
تقسیمات بعدی زیر بخشها در واقع مربوط به سری ها است که 17 الی 27 سری
تا کنون شناسایی شده که در بین آنها Tuberosa بیشترین اهمیت را دارد .
سیب زمینی گیاهی یکساله تابستانه می باشد که منشاء و محل پیدایش تمام جنسهای این گونه قاره آمریکا می باشد .
بکار گیری گونه های این تیره در ارتباط با تشکیل غده در سیب زمینی و سته در گوجه فرنگی و بادمجان می باشد.
گلها در در سیب زمینی پنج پرچم کوتاه به هم چسبیده دارند و گلبرگها و کاسبرگها در آن پنج قسمتی متصل به هم می باشند و تخمدان آن دو برچه ای بوده و میوه اش سته می باشد که تولید تعداد زیادی دانه می نماید و بطور کلی میوه در جنس solanum سته بوده و نوعی جفت ضخیم گوشتی وجود دارد که بر روی آن تعداد زیادی دانه تشکیل میشود .
رنگ گلها بسته به رقم مورد استفاده از سفید ، قرمز ، ارغوانی تا بنفش متغییر مباشد .


اکولوژی سیب زمینی :
سیب زمینی برای اولین بار به مقدار نا چیز از آمریکا به اسپانیا آورده شد . سیب زمینی های انتقال داده شده مربوط به زیرگونهAndigena بوده که در گونه سولانوم قرار دشت . این تیپ از نظر فتو پریودیسم در ارتباط با روز کوتاهی مناطق پیدایشش سازگاری پیدا کرده بود و نسبت به فتو پریودیسم حساسیت نشان دادند بطوری که شرایط روز بلند اروپا نه فقط مرحله زایشی را تحت تاثیر قرار داد بلکه در تشکیل غده نیز اثر گذار بود و بعضاٌ اصلآٌ غده تشکیل نمی شد. لذا در قرن 18بعد از انجام سلکسیون در شرایط اقلیمی مناطق معتدل ، فرمهایی که روزهای بلند را تحمل میکرد بوجود آمد این تطابق و سازگاری به روز بلندی علاوه بر اینکه دررابطه با تشکیل غده انجام گرفت بلکه در رابطه با شکل ظاهری گیاه هم صورت گرفت ( یعنی ساقه stolonکوتاه شده و غده ها نیز تعدادشان کم شده ولی درشت تر شدند ) و بدین ترتیب زراعت سیب زمینی در سرتاسر اروپا رواج یافت. بعدها در مناطق شمالی آمریکا هم انتشار پیدا کرد .


این گیاه که در پی کشف قاره آمریکا ازکوهپایه های آمریکای جنوبی به اروپا برده شده بود ابتدا بعنوان گیاه داروئی مصرف می شد که پس از کاهش آلکالوئیدها در قرن 17در ایرلند بعنوان تغذیه مصرف شد و در قرن 18 به تمام اروپا انتشار یافت.
اهمیت و نقشش سیب زمینی بعنوان محصول زراعی در پی افزایش جمعیت بود و تحت شرایط آن زمان سیب زمینی بعنوان محصولی با عملکرد بالا محسوب می شد.
بطور کلی تغییرات اصلاحی سیب زمینی در عرض 200 سال اخیر صورت گرفته و باعث سازگاری این گیاه به مناطق مختلف با طول روزهای معیین و مشخص گردیده است بطوری که باعث شده در مناطق با عرض جغرافیایی بالا نیز زراعت شود.
سیب زمینی برای اولین بار توسط فتحعلی شاه وارد ایران شد و امروزه در اکثر نقاط به ویژه آذربایجان ، اردبیل ، اصفهان ، همدان ، زنجان و... کشت می شود.


بر اساس گزارش فائو ، سطح زیر کشت سیب زمینی در جهان طی سال 2000حدود 19597420 هکتار با میانگین تولید 4/16 تن در هکتار بوده است . و به ترتیب کشورهای چین ، روسیه ، اکراین ، هند ، لهستان و آمریکا بالاترین سطح زیر کشت و تولید را در جهان دارا می باشند.بر اساس آمار فائو ، سطح زیر کشت سیب زمینی در ایران در سالهای اخیرحدود150000هکتاربا عملکرد متوسط حدود 7/20تن در هکتار می باشد.

خصوصیات گیاهی :سیب زمینی گیاهی یکساله بوته ای با یک یا چند ساقه اصلی می باشد و بصورت ایستاده رشد می کند. ارتفاع ساقه آن از 60 تا 150 سانتیمتر متغییر است و طول دوره رشد آن به رقم و شرایط تولید بستگی داشته و از 3 تا 6 ماه متغییر می باشد . سیب زمینی دارای دو نوع دیپلوئید و تتراپلوئید است که انواع تترا پلوئید هم در شرایط روز کوتاهی و هم در شرایط روز بلندی امکان تولید غده را دارند ولی انواع دی÷لوئید فقط در شرایط روز کوتاهی تولید غده می کند .کاشت و تکثیراین گیاه هم به روش جنسی( استفاده از بذر حقیقی ) وهم به روش غیر جنسی ( استفاده از غده بذری) امکان پذیر می باشد اما کاشت و تکثیر از طریق بذر حقیقی که به T.P.S نیز معروف می باشد جنبه اصلاحی داشته و معمولاً تولید غده های نا همگن می نماید.غده سیب زمینی از تجمع مواد غذایی در ناحیه انتهای ساقه زیر زمینی ( ریزوم ) و رشد این ناحیه بوجود می آید . پس غده یک ساقه با میانگره های متورم شده و تغییر شکل یافته است.سیستم ریشه در بوته ای که از بذر حقیقی بو جو د می آید با بوته ای که از غده بوجود می آید متفاوت است بطوری که در بوته حاصل از بذر حقیقی ریشه راست بوده ولی در بوته حاصل ازغده بذری افشان و نا بجا می باشد واز هر گره ساقه اصلی چندین ریشه کم قطر بوجود می آید.
ریشه ها بصورت مطبق از روی ساقه اصلی مشاء یافته و نسبت به جذب آب و مواد غذایی از اعماق مختلف خاک اقدام می نمایند . قسمت اعظم ریشه ها تا حدود 30 روز پس از سبز شدن بخوبی در خاک نفوذ می نمایند و در صورت رطوبت بالای خاک و عدم وجود محدودیت رشدی دیگر ، معمولاً تا اواخر دوره رشد ادامه می یابند .حداکثر عمق ریشه در سیب زمینی بسته به شرایط نفوذ پذیری خاک به 100 سانتیمتر می رسد ولی بیشترین فعالیت جذبی در محدوده 60 سانتیمتری صورت می گیرد. توسعه عرضی ریشه تا 45 سانتیمتری غده مادری امکان پذیر می باشد.
شمای عمومی بوته سیب زمینی :
مشخصات غده سیب زمینی :در یک انتهای غده(راس غده) جوانه انتهایی ساقه وانتهای دیگر( قائده)محل اتصال غده به ساقه زیر زمینی می باشد غده ها بسته به رقم دارای رنگ پوست و اشکال گوناگونی می باشد .



غده دارای چشمهایی می باشند که به صورت نقاط فرو رفته دیده می شوند و حاصل گره های ساقه می باشند.
هر چشم در کنار یک برگ رشد نیافته بصورت اثر برگ یا ابرو قار دارد .
فاصله میانگره ها از طرف راس به سمت قاعده بتدریج زیادتر می شود پس تراکم چشمها در ناحیه راس زیادتر می باشد.


برش عرضی سیب زمینی :
جوانه راسی غده دارای غالبیت انتهایی می باشد که با مسن شدن فیزیولوژیک بتدریج نقصان می کند
غده ها بسته به رقم دارای دوره درمانسی ( دوره خواب ) می باشند که در ارقام مختلف از 8 تا 15 هفته گزارش شده است.
دوره رکود در مرحله رسیدگی ظاهر می شود که هرچه قدر دوره رسیدن را طولانی کنیم درمانسی کم می شود.
عامل دوره خواب یکسری مواد بازدارنده است که با مسن شدن غده از مقدارشان کم می شود.
با افزایش دما و میزان اکسیژن که باعث افزایش تنفس می شوند می توان از طول دوره رکود کم کرد همچنین با بکار بردن مصنوعی برخی از تنظیم کننده های رشد مثل اسید جیبرلیک ، دی سولفید کربن ، کلودیدین و گلوتاتیون می توان دوره رکود را شکست.
اشعه گاما ، اشعه ایکس ، مالیک هیدرازین و گراماکسون از مواردیند که طول دوره خواب را در غده افزایش می دهند که استفاده از مالیک هیدرازین به ویژه در غده هایی که استفاده بذری نداشته و برای مصارف خوراکی بکار میروند 2 تا 3 هفته قبل از برداشت به صورت محلول پاشی معمول می باشد.
اگر میزان آب غده سیب زمینی کمتر از 70 درصد شود غده چروکیده می شود .
رنگ گوشت غده سیب زمینی به رقم بستگی داشته و می تواند از سفید ، زرد ، زرد روشن تا صورتی تغییر کند
از رنگ صورتی بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود و آنها را اکثراً برای الکل گیری بکار می برند که از 100 کیلو غده تر 10 الی 15 لیتر الکل صنعتی ، 16 الی 20کیلو نشاسته با 20 درصد آب( بطور متوسط 17 الی 18 درصد وزن غده نشاسته است ) تولید می شود.

....


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 230

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

ماساژ اعضای خانواده آغاز راه سلامت ماندگار به دوره مجازی ماساژ کاریز خانواده یک دوره آموزشی مجازی که برای تقویت روابط شما و ارتقای سلامت کلی در خانواده شما طراحی شده است، خوش آمدید. در این سفر متحول کننده، همزمان با یادگیری تکنیک ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

درباره کتابخلاصه کتاب روح تسخیر ناپذیر از مایکل سینگر برای اون‌دسته از افرادی نوشته شده که تحت‌تاثیر مشکلات روزمره‌ی زندگی هستن؛ برای اون‌هایی که به‌دنبال راهی برای رهایی از زنجیرهای فکری و احساسی می‌گردن و می‌خوان از زندگی در لحظه‌های حال لذت ببرن.این کتاب نگاه خاصی به ... ...

فروشگاه فایل,همکاری,فروش,فایل,فایل کار,فروشگاه,خرید,دانود,همکاری در فروشهمکاری در فروش - فایل - فروشگاه فایل - فایل کار - مشارکت در فروش فایل - خرید - دانلود - مقاله - تحقیق

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما